שאלות ותשובות בעיצוב גרפי
נאיבי לחשוב שמוצר איכותי, שיש בו אנלוגים רבים, ימשוך את הצרכן מעצמו.
גם אם העסק שלך הוא פורץ דרך בנישה שלו, במוקדם או במאוחר יהיו מתחרים שימשכו חלק מהקהל. חשוב להציע לשוק משהו שמייחד את החברה מאחרים. מעצב גרפי יוכל להראות ללקוחות את המאפיינים הייחודיים שמשקפים באופן הנכון את עקרונותיו של המוצר/שירות בין אם זה בקמפיין הפרסומי או בין אם זה בשלט ברחוב.
עסק בלי לוגו הוא כמו אדם בלי פנים. לוגו הוא סימן המזהה את המותג שלך המוצרים ושירותים שלך. מיתוג של עסק יעזור לך קודם כל להיבלט מול המתחרים, ולהציג באופן נכון ואסטתי את המוצר/שירות שאתה נותן, כי אם הלקוח הפוטנציאלי שלך לא יכול למצאו אותך או שלא יכול להבין באופן הנכון את הפרסום שלך אתה עלול לאבד אותו… (קרא עוד)
אי אפשר להגיד במדיוק כמה זמן לוקח לעצב לוגו מכיוון שכל עסק הוא עולם במלאו וזה תמיד יכול להשתנות מעסק לעסק, בגדול זה יכול לקחת בין 3-60 ימי עסקים ובמצבים קיצוניים גם חצי שנה.
בוא נגיד תכלס, אם יש לעסק שלך לוגו זה לא אומר שיש לך מותג, לוגו הוא רק חלק משפת המותג,
מותג טוב מכיל בתוכו צבעים, פונטים, אלמנטים, ופריטים נוספים שמבליטים אותו מהאחרים, כך שבכל פוסט, מוצר או שלט של אותו מותג תוכלו לזהות אותו ברגע.
כמו עם בקבוק קוקה קולה ופפסי – אותו מוצר אך מותג שונה (אתה תמיד תדע להבדיל ולזהות אותם על פי העיצוב שלהם).
פרסום ושיווק המותג, כיום יש כמה דברים בסיסיים שעסק צריך על מנת להגביר מודעות.
דף פייסבוק ועמוד אינסטגרם – עם פוסטים רלוונטים תיחשף לקהלים נוספים שגולשים באותה רשת,
אתר – יעזור להגיע ללקוחות פוטנציאלים ברחבי גוגל שיוכלו לרכוש או לפנות ישירות באתר שלך.
ואם המוצר שלכם מיועד לקהלי יעד יותר צעירים הייתי ממליצה על טיקטוק.
שאלות ותשובות בנושא אתר אינטרנט
אתר הוא הכלי השיווקי החשוב ביותר, מכיוון שהוא מקיים אינטראקציה עם ערוצי פרסום שונים בשוק, בנוסף, הוא המוכר העיקרי של החברות ברחבי האינטרנט. אנו עוסקים בעיצוב ופיתוח אתרים שונים כגון – דפי נחיתה, כרטיסי ביקור דיגיטלים, אתרי תדמית, אתרי חדשות, קטלוגים וחנויות מקוונות, פורטלים, סוכנויות, בלוגים וכו׳. דברו איתנו 🙂
לא, ברכישת בניית אתר (מלבד כרטיס ביקור דיגיטלי) אנו מציעים דומיין אישי לעסק שיהיה רשום עלייכם, ונספק לך שירותי אחסון לאתר למשך שנה ללא כל עלות נוספת. לאחר שנה עלות הדומיין ואחסון לאתר ל- 12 חודשים נוספים 750 ש״ח
על מנת שהאתר שלכם יהיה מזמין ללקוחות צריך שמישהו יתחזק אותו באופן יומי – חודשי, ואתם כבעלי עסק יכולים לעשות זאת בעצמיכם מבלי לשלם לבעל מקצוע בתחום, ואם אין לכם זמן לתחזק את האתר בעצמכם אתם יכולים לרכוש שירותי תחזוקה לאתר כמו העלאת מוצרים חדשים, הוספת כתבות לאתר, עיצוב באנרים ומבצעים ועוד.
כן, אנו יכולים להתקין עבורך מערכת סליקה ללא תשלום נוסף.
ניתן להוסיף מוצרים ללא הגבלה
בהחלט!, ניתן להוסיף עמודים ללא הגבלה
אתרים שלנו נבנים במערכת ידידותית למשתמש על בסיס וורדפרס ואלמנטור
לעצב ולבנות אתר תדמית פשוט יכול לקחת בין 7 ל-30 ימי עסקים ולרוב זמני אספקה ישתנו בהתאם למוכנות התוכן והתמונות לאתר.
שאלות ותשובות בנושא כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי נוצר עבור בעלי עסקים המעוניינים להראות נוכחות ברשת, לא רק כדי להציג ללקוחות הפוטנציאליים מידע על העסק, אלה גם נועד כדי לגבש דעה לגבי השירותים ומוצרים שהעסק נותן, וכדי ליצור רושם חיובי, וענייני.
אנו נעצב עבור העסק שלך כרטיס ביקור מותאם אישית כך שאף לקוח לא ישכח אותו 🙂
זמני אספקה בין 3-5 ימי עסקים (אלה אם צויין אחרת בהצעת מחיר)
לא נורא, אנו נוסיף תמונות מהמהגר המתאימות לעסק שלך, ללא עלות נוספת.
ניתן להשתמש בכרטיס ביקור 12 חודשים קלנדרים מרגע הרכישה. לאחר שנה עלות אחסון הכרטיס 500 ש״ח (אלה אם צויין אחרת בהצעת מחיר).
כל הפניות מגיעות ישירות למייל ששלחת לנו בעט הרכישה, בתוך כמה דקות ספורות מרגע שליחת הפרטים באתר.
ניתן להציג תפריט דיגיטלי של המוצרים, ללא אופציה לרכישה באתר. אתה יכול לרכוש בניית אתר חנות שיאפשר לך לבצע רכישות ישירות באתר בעלות של 4500 ש״ח (ט.ל.ח).
לא חייב להשתמש בכל הכפתורים, ניתן לבחור כמה שיוצגו בכרטיס ביקור דיגיטלי.
תוכלו להוסיף את הקישור לאתר בדף הפייסבוק שלכם, אינסטגרם, וואטסאפ, גוגל ביזנס ובכל מקום ברשת.
כן בזכותינו יהיה ניתן למצאו את העסק שלך גם בגוגל.
שאלות ותשובות בנושא פרסום ושיווק ברשת
הדבר העיקרי והחשוב ביותר הוא שבניגוד לפרסום פיזי, היא מהירות ההפצה הגבוהה ביותר, פרסום אינטרנטי מגדיל את המכירות ומקדם את העסק שלך הרבה יותר מהר ויעיל.
עם גישה הנכונה, ופרסום נכון זה יביא לך את התוצאה המקסימלית.
דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו ' אפשר למצוא הרבה לקוחות פוטנציאלים. אפשרות זו יכולה לעזור משמעותית בקידום העסק שיש לו מה להראות וכיצד לרצות את העין של הקונה. אחד היתרונות המשמעותיים, לקידום כזה – זו היכולת להעלות פוסט או סרטון, שבו תוכל להראות את המוצר והשימוש שלו ללקוח, וכך הלקוח יוכל להבין ולהבחין טוב יותר אם זה מתאים לו או לא.
שיווק מאפשר לך לתקשר עם הצרכן באופן ישיר – זכרו זאת!
תשומת לב לצרכים ולמאפיינים של קהל היעד שלך מקלה על מציאת ערוצי התקשורת הנכונים, וכן על קבלת משוב מהיר מהקונה. אם עסק מתקשר עם לקוח באותה שפה, לצרכן יש את התחושה שהוא נשמע ומובן, שהערכים שלהם משותפים וזה מגביר את הנאמנות בך ובמותג שלך. חוץ מזה, שיווק מאפשר לכם להימנע מטעויות אלמנטריות בתקשורת עם הקהל.
לא כולם מחפשים משהו חדש. לכן, אם איכות המוצר שלכם במיטבה, אז הלקוחות יגיעו אליכם לרכישה שנייה. רק אם הם לא מאוכזבים מהשירות. עבור חלקם, אפילו המבט הלא מספיק מועיל של נותן השירות יכול להבהיל את הלקוח. ואז מפה לאוזן, גם יכול להרתיע לקוחות פוטנציאליים ממך וגם למשוך חדשים.
לשיפור השירות, יש צורך לעבוד לא רק עם אותם עובדים הנמצאים בקשר ישיר עם הלקוח. שוחחו עם העובדים שלכם, הוסיפו תוכניות נאמנות וכו׳ על מנת למנוע קשרים לא בריאים עם הלקוחות שלכם.